luni, 28 ianuarie 2013

Haina din blana artificiala pufoasa si calduroasa - Vanduta



Haina din blana artificiala pufoasa si calduroasa, bej deschis cu flori crosetate aplicate, care se pot scoate. Este croita cloche, foarte ampla in partea de jos. Nr 46 dar merge si la o marime mai mare. Are buzunare laterale, se inchide cu mos-baba pentru blana. Umeri 40 cm, bust 68 cm, poale 110 cm, lungime haina 95 cm, lungime maneca 67 cm. Pret 100 lei

IMPORTANT:
Comanda minima pentru livrarea prin posta: 30 lei. Taxele postale sunt suportate de cumparator. Din cauza faptului ca rambursul este la post restant, taxa postala ar putea fi putin mai mare, cu maxim 1-2 lei.

5 comentarii:

  1. BUNA SEARA. AS FI INTERESATA DE BLANITA ALBA,V-AS RUGA SA-MI SPUNETI DACA ARE VREUN DEFECT. MAI AM O NELAMURIRE,CE INSEAMNA BUST 68,EU AM CIRCUMFERINTA BUSTULUI 120..NU INTELEG CE INSEAMNA BUST 68. VA ROG SA-MI SPUNETI CUM VA POT CONTACTA PENTRU CA MAIL NU VA POT DA. CINEVA A INCERCAT SA INTRE SI MI-A BLOCAT CONTUL DE YAHOO MESS... CONT PE FACEBOOK AVETI??

    RăspundețiȘtergere
  2. Bust 68 inseamna pe o parte, adica in total are bustul de 136 cm. Este larguta si asa este modelul. Ma poti contacta la workmada@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,

    Simpatic blog, nu poti spune ca nu-s frumoase : pantofiori, gentute, pantalonasi, bluzite - adevarate bijuterii. Atat de multe lucruri frumoase si la super preturi. Mare pacat ca promovarea pe internet se realizeaza foarte greu.




    Meritam mai mult!!!




    Te pupix dulce.

    RăspundețiȘtergere
  4. Intra pe http://ladys.ro/DCrJa14G si poti castiga bani SIMPLU si RAPID, comandand produse cosmetice si de ingrijire corporala la preturi incredibil de mici! Cu un singur click nu poti pierde nimic!

    RăspundețiȘtergere